• 05-05-2026, 11:40:49
    #10
    LevolDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapalı Tüm Hesapları Ücretli Açarız +90 543 138 1816
    1 aylık üye 0 ticaret. Hocam kişisel algılamayın da bu telefon numarası bana birkaç gün sonra şikayet konusu açmakla uğraşmak gibi bir gelecek vaad ediyor sanki
  • 05-05-2026, 11:47:16
    #11
    LevolDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapalı Tüm Hesapları Ücretli Açarız +90 543 138 1816
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1090870294
    0 ticaret 1 şikayet baya güven verdi
  • 05-05-2026, 14:08:59
    #12
    row
    Rowdysofts.com
    srdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorun olduğu bariz de gel bunu müşterilere anlat anlatabilirsen. Zaten online işlerde güven çok önemli biliyorsunuz. O kadar masraf yapıp açtığımız reklamlarla kurduğumuz kontakları büyük ölçü de kaybetmiş olduk. Sebebinin olmaması ise daha sinir bozucu durum. Yani geçenlerde resmen es.ort reklamı yapılan bir reklam gönderisini şikayet ettim adamlar kaldırmadılar bizim normal iş yaptığımız hesabı topluluk kuralları vs gerekçesi ile kapadılar. Akıl almıyor.



    Yani ortada bir sebep de bulamıyoruz. Yani son günlerde çok fazla etkileşim alıyorduk acaba bot mu sandı vs diye düşünüyorum. Topluluk kurallarını açık beyan ihlal eden legal olmayan hizmetlerin reklamlarını sunan birkaç reklamı şikayet ettim kaldırmadılar ama bizim normal iş yaptığımız hesap anlamsız gitti. Şimdi sorun şu ne yapacağımızı da kestiremiyorum. Yeni hesap açmak mı zorundayız yoksa bunlardan dönüş mü beklemeliyiz. Ama her geçen gün zarar.



    Hocam dün akşam reklam açarken kapandı. Email adresine şifre gönderdi, whatsapp a şifre gönderdi ve bir de video selfie onayı istedi. Hepsini dün
    akşam yaptım ama kimlik onayı istemedi.
    Hocam işte kimlik te istemesi lazım tekrar deneyip ekranda biraz bekleyip ilerleyin kimlikte istedikten sonra işleme alıyor
  • 05-05-2026, 14:22:54
    #13
    row adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işte kimlik te istemesi lazım tekrar deneyip ekranda biraz bekleyip ilerleyin kimlikte istedikten sonra işleme alıyor
    Bunu bilmiyordum hocam. Ben de video selfie den sonra itirazınız işleme alındı kabul edilirse açılacak edilmezse bir daha itiraz hakkı olmadan kalıcı şekilde kapatılacak ekranı geldi.
  • 05-05-2026, 16:51:43
    #14
    Son durumunuz nedir benimde bu sabah durduk yere kapatıldı itiraz ettim ama daha sonra tamamen kapatıldığında dair mail geldi
  • 05-05-2026, 17:30:43
    #15
    poison124 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durumunuz nedir benimde bu sabah durduk yere kapatıldı itiraz ettim ama daha sonra tamamen kapatıldığında dair mail geldi
    Hocam ya ben dün akşam anlattığım gibi sebepsiz şekilde gitti... Sonra 4 Mayıs'ta itirazınızı işleme aldık ekranı geldi. Fakat ne olumlu ne de olumsuz dönüş olmadı. İşin garip yani ne zaman hesaba giriş yapsam hala her seferinde selfie video onayı istiyor ve her seferinde yapıyorum tekrar istiyor. Yani teknik sorun varmış gibi. Sanırım itirazım bile yapılamadı. Gerçekten hiçbir şey anlamadım sanırım bu gece 3 yıllık emeği bırakıp yeni bir hesapla daha vakit kaybetmeden devam edeceğim gibi gözüküyor.
  • 05-05-2026, 19:14:56
    #16
    row
    Rowdysofts.com
    srdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bilmiyordum hocam. Ben de video selfie den sonra itirazınız işleme alındı kabul edilirse açılacak edilmezse bir daha itiraz hakkı olmadan kalıcı şekilde kapatılacak ekranı geldi.
    Benim yan hesap işletme hesabımdı girmiyordum kendi kendine kapandi selfie ile kimlikte gönderdim sonuç olarak kalıcı kapatıldı 10 k lik hesapti saçma iş yani kimligini sağlam gönder kanka yoksa kalıcı gidebilir
  • 06-05-2026, 07:55:32
    #17
    row adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim yan hesap işletme hesabımdı girmiyordum kendi kendine kapandi selfie ile kimlikte gönderdim sonuç olarak kalıcı kapatıldı 10 k lik hesapti saçma iş yani kimligini sağlam gönder kanka yoksa kalıcı gidebilir
    Benim telefonda sorun varmis sanirim kimlik kismina gecememesi ile ilgili diger telefonunla kimlik fotosunu da gonderdim. Sonuc olarak kalici olarak silindi bildirisi geldi. Sebep ise cok komik Fake hesapmis hocam. 3 senedir aktif kullandigimiz firma hesabimiz fake hesapmış... Akıl tutulması yaşıyorum resmen. Bir de akilli sistemimiz fark etti vs demis yani manuel insan kontrolunden de soz etmiyor. İnstagram bot teknolojisi fark edip boyle karar vermis.
  • 06-05-2026, 08:28:05
    #18
    row
    Rowdysofts.com
    srdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim telefonda sorun varmis sanirim kimlik kismina gecememesi ile ilgili diger telefonunla kimlik fotosunu da gonderdim. Sonuc olarak kalici olarak silindi bildirisi geldi. Sebep ise cok komik Fake hesapmis hocam. 3 senedir aktif kullandigimiz firma hesabimiz fake hesapmış... Akıl tutulması yaşıyorum resmen. Bir de akilli sistemimiz fark etti vs demis yani manuel insan kontrolunden de soz etmiyor. İnstagram bot teknolojisi fark edip boyle karar vermis.
    Hocam geçmis olsun sizede saçma sapan iş yapıyorlar ama aslında büyük bi medyacidan duymuştum artık hesabında bot takipci olan artı şu bot hesap datalarina tek tek kimlik doğrulama getirip gecemeyenlerin hesapları kapatılacak diye söylemişti dediği gerçekleşiyor maalesef