Son durumunuz nedir benimde bu sabah durduk yere kapatıldı itiraz ettim ama daha sonra tamamen kapatıldığında dair mail geldi
Hocam ya ben dün akşam anlattığım gibi sebepsiz şekilde gitti... Sonra 4 Mayıs'ta itirazınızı işleme aldık ekranı geldi. Fakat ne olumlu ne de olumsuz dönüş olmadı. İşin garip yani ne zaman hesaba giriş yapsam hala her seferinde selfie video onayı istiyor ve her seferinde yapıyorum tekrar istiyor. Yani teknik sorun varmış gibi. Sanırım itirazım bile yapılamadı. Gerçekten hiçbir şey anlamadım sanırım bu gece 3 yıllık emeği bırakıp yeni bir hesapla daha vakit kaybetmeden devam edeceğim gibi gözüküyor.