• 01-05-2026, 14:00:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar merhabalar evdeki bilgisayarımda işlemci bakımları yapmama ragmen hala çok aşırı olarak bir chrome açmam da bile yüksek hızda çalışmaktadır biosdan slient moduna da aldım şuanki durumu da budur önerileriniz varmı acaba ?




    Fan gerçekten başımı agrıtıcak derecede sesli çalışıyor
  • 01-05-2026, 14:04:14
    #2
    Chrome'dan kurtulun derim. Ayrıca termal macun durumu nedir?
  • 01-05-2026, 14:04:57
    #3
    fan değişimi yapmadıysanız bir de onu deneyin. ürettiği rpm yeterli gelmediği için ve fanın içerisinde yağ kalmadığından çok ses çıkartıyor olabilir.
  • 01-05-2026, 14:05:09
    #4
    Fark yaratmayı seviyorum.
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chrome'dan kurtulun derim. Ayrıca termal macun durumu nedir?

    Termal macun normal standartlardan aldım açıkcası ama terman macun kalitesi de çok önemliymiş sanırsam işlemci çünkü kendisini sogutmuyor
  • 01-05-2026, 14:24:39
    #5
    Hocam ben mx-6 termal macun kullanıyorum. Stok fan kullanıyorum ama aslında stok fandan kurtulmak gerekiyorda yani beni idare ediyor şuan. MX-6 öyle spatula ile sürülmüyor bildiğin parmağınla süreceksin katı forumda çünkü ama uzun zaman gitmesi zaten kalitesi burdan. Önerim mx- 6 termal macun + kule tipi soğutucu.
  • 01-05-2026, 16:18:19
    #6
    Sorun genelde BIOS değil, yüksek CPU kullanımı veya soğutma (toz/termal macun) kaynaklıdır.