Hocam ben mx-6 termal macun kullanıyorum. Stok fan kullanıyorum ama aslında stok fandan kurtulmak gerekiyorda yani beni idare ediyor şuan. MX-6 öyle spatula ile sürülmüyor bildiğin parmağınla süreceksin katı forumda çünkü ama uzun zaman gitmesi zaten kalitesi burdan. Önerim mx- 6 termal macun + kule tipi soğutucu.