Arkadaşlar merhabalar evdeki bilgisayarımda işlemci bakımları yapmama ragmen hala çok aşırı olarak bir chrome açmam da bile yüksek hızda çalışmaktadır biosdan slient moduna da aldım şuanki durumu da budur önerileriniz varmı acaba ?




Fan gerçekten başımı agrıtıcak derecede sesli çalışıyor