• 28-04-2026, 13:10:47
    #1
    merhabalar yd s24 ultra cıhazımız var geçen sene bu imei vs olayları bunda açık değildi bildiğim kadarıyla şuanda da bu devam ediyormu yoksa imei kayıt vs atabiliyormuyuz bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
  • 28-04-2026, 13:17:39
    #2
    Evet Server kayıt atılabilir,13.500₺ gibi bir ücreti mevcut.
  • 28-04-2026, 13:34:04
    #3
    rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Server kayıt atılabilir,13.500₺ gibi bir ücreti mevcut.
    istanbul da yapan tandıgınız varmı hocam
  • 28-04-2026, 13:35:01
    #4
    Crayz22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar yd s24 ultra cıhazımız var geçen sene bu imei vs olayları bunda açık değildi bildiğim kadarıyla şuanda da bu devam ediyormu yoksa imei kayıt vs atabiliyormuyuz bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
    Net emin değilim 23 ultra ya da 24 ultra olması lazım arkadaşım geçen hafta server kaydı yaptırmıştı yerini vs bilmiyorum ama yaptırdığını hatırlıyorum.
  • 28-04-2026, 13:38:37
    #5
    recotuber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net emin değilim 23 ultra ya da 24 ultra olması lazım arkadaşım geçen hafta server kaydı yaptırmıştı yerini vs bilmiyorum ama yaptırdığını hatırlıyorum.
    anladım hocam cevapladıgınız için teşekkür ederim
  • 28-04-2026, 13:52:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hep söylüyorum server kaydı telefonu çöp eder. O telefonun 3310dan tek farkı kamerasının olması olurm tamamen şebeke sorunları ile boğuşursun server attırırsan. Kaç server telefon kullandıysam hepsi çöp (şebeke anlamında)
  • 28-04-2026, 13:57:00
    #7
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep söylüyorum server kaydı telefonu çöp eder. O telefonun 3310dan tek farkı kamerasının olması olurm tamamen şebeke sorunları ile boğuşursun server attırırsan. Kaç server telefon kullandıysam hepsi çöp (şebeke anlamında)
    başka türlü kalıcı sorunsuz olan bırsey varmı kı hocam tavsıyen nedır
  • 28-04-2026, 14:48:45
    #8
    2025 ocak ayından beri server kayıtlı S23 Ultra kullanıyorum. 1,5 yıldır en ufak bir sıkıntı dahi yaşamadım. Telefonum kapanmadı, çekme sorunu yaşamadım ve en önemlisi online güncelleme almaya devam ediyorum.

    Bursada telefoncu yaptırmıştım, 2 adet eski samsung imei numarasını kendim bulup verdim. 35 ile başlayan samsung imeisi verince güncelleme alıyor diyorlardı. O zaman 90$ fiyatı vardı. Şu an ne durumda bilmiyorum.