Hep söylüyorum server kaydı telefonu çöp eder. O telefonun 3310dan tek farkı kamerasının olması olurm tamamen şebeke sorunları ile boğuşursun server attırırsan. Kaç server telefon kullandıysam hepsi çöp (şebeke anlamında)