Hep söylüyorum server kaydı telefonu çöp eder. O telefonun 3310dan tek farkı kamerasının olması olurm tamamen şebeke sorunları ile boğuşursun server attırırsan. Kaç server telefon kullandıysam hepsi çöp (şebeke anlamında)
başka türlü kalıcı sorunsuz olan bırsey varmı kı hocam tavsıyen nedır