Windsurf Önerir Misiniz? | R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Windsurf Önerir Misiniz? | R10+
7
●
148
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Windsurf Önerir Misiniz? | R10+
26-04-2026, 19:43:23
#1
İbrahimH
AI agent mantığı var (Verdent gibi)
Otomatik görev yönetimi
Daha hızlı ve ücretsiz tarafı güçlü
👉 agent + otomasyon isteyenler için
yapay zeka böyle diyor, önerir misiniz?
26-04-2026, 19:46:06
#2
Neurix
pm iletildi
26-04-2026, 19:47:30
#3
Djstation
30 gün pro bedava zaten kullanıp deneyimleyin
26-04-2026, 19:48:25
#4
Saitama
Kişisel Rütbe
Windsurf 1000$ bakiyeli hesap satıyoruz tam garanti 200 dolar
26-04-2026, 19:49:15
#5
İbrahimH
Djstation adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 gün pro bedava zaten kullanıp deneyimleyin
Denemek aklımda, ama kötüyse indirmeyim demiştim.
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Windsurf 1000$ bakiyeli hesap satıyoruz tam garanti 200 dolar
Beğenirsem bakarız
26-04-2026, 19:54:32
#6
telefourvision
evet kullandım sorunsuzdur.
26-04-2026, 20:28:07
#7
Sevindik
Lisans Hizmetleri
Bedava olan 30 değil 14 gün, 30 günlük 20$ lık üyeliği yanlışlıkla aldım uygundan satabilirim
26-04-2026, 20:35:15
#8
İbrahimH
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Windsurf 1000$ bakiyeli hesap satıyoruz tam garanti 200 dolar
[unauthenticated] Organization creation is disabled.: Devin API returned status 401: {"detail":"Organization creation is disabled."}
Kayıtta sorun mu var bilgin var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler