• 25-04-2026, 23:19:21
    #1
    Merhaba sevgili r10 topluluğu, Birkaç konuda soru sormak istiyorum sizlere.
    Ben amerika şirketi açtım r10 daki bir aracı firmayla. şirket, wise ve stripe hesaplarım açıldı aktif olarak dijital e ticaret websitemde kullanıyorum.
    Fakat birkaç konuda danışmak istiyorum sizlere.

    Birinci sorum: Wise deki parayı kriptoya veya nakite nasıl çevirebilirim. (Wise Kart getirmeyi aracı firmaya sordum. 180 dolar istiyor bu bana pahalı geliyor açıkçası. bir kart için 10 bin vermek )
    Wise yerine şirketimle açabileceğim başka bir yer önerir misiniz.
    İkinci sorum: stripe ın komisyonu çok fazla. ortalama %6-7 arası bir kesinti yaşıyoruz. stripe kadar güvenilir ve amerika şirketimle açabileceğim bir sanal pos firması önerir misiniz.
  • 25-04-2026, 23:21:14
    #2
    Ekmek_Canavari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sevgili r10 topluluğu, Birkaç konuda soru sormak istiyorum sizlere.
    Ben amerika şirketi açtım r10 daki bir aracı firmayla. şirket, wise ve stripe hesaplarım açıldı aktif olarak dijital e ticaret websitemde kullanıyorum.
    Fakat birkaç konuda danışmak istiyorum sizlere.

    Birinci sorum: Wise deki parayı kriptoya veya nakite nasıl çevirebilirim. (Wise Kart getirmeyi aracı firmaya sordum. 180 dolar istiyor bu bana pahalı geliyor açıkçası. bir kart için 10 bin vermek )
    Wise yerine şirketimle açabileceğim başka bir yer önerir misiniz.
    İkinci sorum: stripe ın komisyonu çok fazla. ortalama %6-7 arası bir kesinti yaşıyoruz. stripe kadar güvenilir ve amerika şirketimle açabileceğim bir sanal pos firması önerir misiniz.
    Stripe komisyonu 2.99 olması lazım stripe sabit kesinti yapıyor % harici 0.30$ gibi buda düşük ödeme aldığınızda %20 veya fazlası komisyon ödemeniz demek oluyor
  • 25-04-2026, 23:54:13
    #3
    180 dolar ne
    ben almanyaya gittim kart cıkardım aktif olarak kullanıyorum
    Size önerim şöyle olabilir almanyada 1 dost tanıdık bulun onun adresine gönderin illa kartı istiyorsanız kargoya versin

    61 € = 3.214,25 ₺
    )


    not : tabi 180 dolar adam sizin adınıza uğraşabilir yapabilir durumunuz varsa yaparsınız asla baltalamam fakat bu verdiğim öneridir.
  • 25-04-2026, 23:56:04
    #4
    Metin2sms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    180 dolar ne
    ben almanyaya gittim kart cıkardım aktif olarak kullanıyorum
    Size önerim şöyle olabilir almanyada 1 dost tanıdık bulun onun adresine gönderin illa kartı istiyorsanız kargoya versin

    61 € = 3.214,25 ₺
    )
    büyük ihtimalle aracının aracılığının aracılığını yaptığı için, herkes aracı üstüne kendi komisyonunu koyuyordur. amerikada direkt senin yerine kargonu alıp sana kargolayan şirketler var ama wise bu firmaların adreslerini gördüğü gibi hesabı kapatıyormuş. o nedenle bir tık ne yapacağımı şaşırdım
  • 25-04-2026, 23:56:38
    #5
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stripe komisyonu 2.99 olması lazım stripe sabit kesinti yapıyor % harici 0.30$ gibi buda düşük ödeme aldığınızda %20 veya fazlası komisyon ödemeniz demek oluyor
    Ek olarak tl yi usd ye dönüştürme ücreti de girince işin içine fazla oluyor gerçekten. o nedenle stripe yerine kullanabileceğim güvenilir bir sanal pos arıyorum
  • 26-04-2026, 12:02:53
    #6
    Ekmek_Canavari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek olarak tl yi usd ye dönüştürme ücreti de girince işin içine fazla oluyor gerçekten. o nedenle stripe yerine kullanabileceğim güvenilir bir sanal pos arıyorum
    https://www.creem.io/pricing buraya bakabilirsiniz sabit fiyat uluslar arası tarifesi vesaire yok sadece %3.9+0.40 cent ücret alıyor
  • 28-04-2026, 10:04:54
    #7
    Soru güncel