Metin2sms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
180 dolar ne
ben almanyaya gittim kart cıkardım aktif olarak kullanıyorum
Size önerim şöyle olabilir almanyada 1 dost tanıdık bulun onun adresine gönderin illa kartı istiyorsanız kargoya versin

61 € = 3.214,25 ₺
)
büyük ihtimalle aracının aracılığının aracılığını yaptığı için, herkes aracı üstüne kendi komisyonunu koyuyordur. amerikada direkt senin yerine kargonu alıp sana kargolayan şirketler var ama wise bu firmaların adreslerini gördüğü gibi hesabı kapatıyormuş. o nedenle bir tık ne yapacağımı şaşırdım