Merhaba sevgili r10 topluluğu, Birkaç konuda soru sormak istiyorum sizlere.
Ben amerika şirketi açtım r10 daki bir aracı firmayla. şirket, wise ve stripe hesaplarım açıldı aktif olarak dijital e ticaret websitemde kullanıyorum.
Fakat birkaç konuda danışmak istiyorum sizlere.

Birinci sorum: Wise deki parayı kriptoya veya nakite nasıl çevirebilirim. (Wise Kart getirmeyi aracı firmaya sordum. 180 dolar istiyor bu bana pahalı geliyor açıkçası. bir kart için 10 bin vermek )
Wise yerine şirketimle açabileceğim başka bir yer önerir misiniz.
İkinci sorum: stripe ın komisyonu çok fazla. ortalama %6-7 arası bir kesinti yaşıyoruz. stripe kadar güvenilir ve amerika şirketimle açabileceğim bir sanal pos firması önerir misiniz.