• 25-04-2026, 00:27:16
    #1
    merhaba yaptığım qr menü yazılımını değerlendirirmisiniz. Eksikleri söylerseniz not almak istiyorum.

    https://qrx.kodhane.com.tr/?table=13 (müşteri arayüzü mobilde daha iyi çalışıyor)


    script hakkında bilgi almak isteyen varsa pm atabilir
  • 25-04-2026, 00:30:06
    #2
    emeğine sağlık ferah olmuş
  • 25-04-2026, 00:30:45
    #3
    SeninBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emeğine sağlık ferah olmuş
    teşekkür ederim beğenmenize sevindim 🙏
  • 25-04-2026, 00:42:33
    #4
    Güzel ama pc icin degil sadece telefon icin tasarlanmıs resposive yapmanız daha iyi olucaktır.
  • 25-04-2026, 00:44:43
    #5
    Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel ama pc icin degil sadece telefon icin tasarlanmıs resposive yapmanız daha iyi olucaktır.
    birinin restorana gidipte pc ile qr menü okutacağını sanmıyorum açıkcası hocam
  • 25-04-2026, 00:48:36
    #6
    Hızlı ve akıcı net olmuş sağda solda fazla içeriklere gerek yok emeğine sağlık
  • 25-04-2026, 00:49:09
    #7
    vonali2652 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızlı ve akıcı net olmuş sağda solda fazla içeriklere gerek yok emeğine sağlık
    beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim
  • 25-04-2026, 00:49:33
    #8
    Gayet başarılı hayırlı olsun
  • 25-04-2026, 00:49:57
    #9
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet başarılı hayırlı olsun
    teşekkür ederim beğenmenize sevindim