merhaba yaptığım qr menü yazılımını değerlendirirmisiniz. Eksikleri söylerseniz not almak istiyorum.

https://qrx.kodhane.com.tr/?table=13 (müşteri arayüzü mobilde daha iyi çalışıyor)


script hakkında bilgi almak isteyen varsa pm atabilir