Konu
Yaptığım scripti değerlendirirmisiniz R10+
25-04-2026, 00:27:16
#1
buraxklc
merhaba yaptığım qr menü yazılımını değerlendirirmisiniz. Eksikleri söylerseniz not almak istiyorum.
https://qrx.kodhane.com.tr/?table=13
(müşteri arayüzü mobilde daha iyi çalışıyor)
script hakkında bilgi almak isteyen varsa pm atabilir