Konu
Yaptığım scripti değerlendirirmisiniz R10+
25-04-2026, 00:49:09
#7
buraxklc
vonali2652 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hızlı ve akıcı net olmuş sağda solda fazla içeriklere gerek yok emeğine sağlık
beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim