merhaba yaptığım qr menü yazılımını değerlendirirmisiniz. Eksikleri söylerseniz not almak istiyorum.
https://qrx.kodhane.com.tr/?table=13 (müşteri arayüzü mobilde daha iyi çalışıyor)
script hakkında bilgi almak isteyen varsa pm atabilir
Yaptığım scripti değerlendirirmisiniz R10+
17
●490
- 25-04-2026, 00:30:45teşekkür ederim beğenmenize sevindimSeninBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
🙏
- 25-04-2026, 00:42:33Güzel ama pc icin degil sadece telefon icin tasarlanmıs resposive yapmanız daha iyi olucaktır.
- 25-04-2026, 00:44:43birinin restorana gidipte pc ile qr menü okutacağını sanmıyorum açıkcası hocamNeleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2026, 00:48:36Hızlı ve akıcı net olmuş sağda solda fazla içeriklere gerek yok emeğine sağlık
- 25-04-2026, 00:49:09beğenmenize sevindim çok teşekkür ederimvonali2652 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2026, 00:49:57teşekkür ederim beğenmenize sevindimSEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
🙏