Merhaba, yeni sıfır aldığım Xiaomi 17 Pro Max cihazda 2 haftadan sonra ölü piksel çıktı. Ölü piksel de değil takılı piksel.
1 piksel yeşil yanıyor sürekli. Siyah ekranda normal kapanıyor diğer renklerde yeşil yanıyor. Ekranın parlaklığını kısınca daha belirgin oluyor.
Cihaz garantili de değil ama daha sıfır alalı 2 hafta oldu. Ne yapabilirim?
Xiaomi 17 pro max ölü piksel
6
●210
- 21-04-2026, 11:05:55Aynı cihaz bende de var inşallah çözersiniz.
Cihaz güzel ama korkutuyor gerçekten. - 21-04-2026, 11:06:44Eğer direnç kayıtlı aldıysanız cihazın içine doğrudan müdahalede bulunup direnç atıldıysa işi yapan kişinin insafına kalmışsınız demektir.
Nasıl bir işçilik yaptığını bilemezsiniz bugün ölü piksel yarın farklı bir hata verebilir. - 21-04-2026, 11:08:32120x sorunları oldugunuda gördük uzak durulması gereken bir cihaz kronik sorunları var malesef
- 21-04-2026, 11:24:32Teşekkürler hocamjjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamredepra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direnç değil server kayıt yapıldı hocam benim bilgisayarımda.UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam başka ne gibi sorunlar var?AyyıldızWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle