Aynı cihaz bende de var inşallah çözersiniz.
Cihaz güzel ama korkutuyor gerçekten.
Teşekkürler hocam
Garantili değilse geçmiş olsun.
Teşekkürler hocam
Eğer direnç kayıtlı aldıysanız cihazın içine doğrudan müdahalede bulunup direnç atıldıysa işi yapan kişinin insafına kalmışsınız demektir.
Nasıl bir işçilik yaptığını bilemezsiniz bugün ölü piksel yarın farklı bir hata verebilir.
Direnç değil server kayıt yapıldı hocam benim bilgisayarımda.
120x sorunları oldugunuda gördük uzak durulması gereken bir cihaz kronik sorunları var malesef
Teşekkür ederim hocam başka ne gibi sorunlar var?