Merhaba, yeni sıfır aldığım Xiaomi 17 Pro Max cihazda 2 haftadan sonra ölü piksel çıktı. Ölü piksel de değil takılı piksel.
1 piksel yeşil yanıyor sürekli. Siyah ekranda normal kapanıyor diğer renklerde yeşil yanıyor. Ekranın parlaklığını kısınca daha belirgin oluyor.
Cihaz garantili de değil ama daha sıfır alalı 2 hafta oldu. Ne yapabilirim?