• 16-04-2026, 18:33:40
    #1
    Selamlar değerli hocalarım. Elimde bir adet yurtdışı cihaz var redmi 15. Bu ay cihaz kapanacakmis sanırım. Cihazdaki ikinci sim yerine hattı taksam 3-4 ay daha kullanabiliyor muyuz yoksa telefoncuya mi götürsem. İlk kez yurtdışı cihaz kullanıyorum da
  • 16-04-2026, 18:35:13
    #2
    Evet 2. sim girişinin IMEI'si farklı oluyor bildiğim kadarıyla, ayarlardan kontrol etmende yarar var veya hattı taktığında imei sorgularsın tuşlama ekranından
  • 16-04-2026, 18:36:08
    #3
    2. Sim yerine takıp 4 ay daha kullanabilirsiniz evet ama gidip direk imei attırmanızı tavsiye ederim her gün fiyatlar artıyor çünkü
  • 16-04-2026, 18:39:54
    #4
    ımeıl attırılıyorsa ımeıl attır yoksa ıkıncı sım ıle 4 ay daha kullanabılırsın
  • 16-04-2026, 19:14:09
    #5
    karaytumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ımeıl attırılıyorsa ımeıl attır yoksa ıkıncı sım ıle 4 ay daha kullanabılırsın
    Bartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. Sim yerine takıp 4 ay daha kullanabilirsiniz evet ama gidip direk imei attırmanızı tavsiye ederim her gün fiyatlar artıyor çünkü
    guvercin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 2. sim girişinin IMEI'si farklı oluyor bildiğim kadarıyla, ayarlardan kontrol etmende yarar var veya hattı taktığında imei sorgularsın tuşlama ekranından
    Teşekkürler değerli hocalarım bilgi için