Selamlar değerli hocalarım. Elimde bir adet yurtdışı cihaz var redmi 15. Bu ay cihaz kapanacakmis sanırım. Cihazdaki ikinci sim yerine hattı taksam 3-4 ay daha kullanabiliyor muyuz yoksa telefoncuya mi götürsem. İlk kez yurtdışı cihaz kullanıyorum da