karaytumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ımeıl attırılıyorsa ımeıl attır yoksa ıkıncı sım ıle 4 ay daha kullanabılırsın
Bartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Sim yerine takıp 4 ay daha kullanabilirsiniz evet ama gidip direk imei attırmanızı tavsiye ederim her gün fiyatlar artıyor çünkü
guvercin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet 2. sim girişinin IMEI'si farklı oluyor bildiğim kadarıyla, ayarlardan kontrol etmende yarar var veya hattı taktığında imei sorgularsın tuşlama ekranından
Teşekkürler değerli hocalarım bilgi için