ımeıl attırılıyorsa ımeıl attır yoksa ıkıncı sım ıle 4 ay daha kullanabılırsın
2. Sim yerine takıp 4 ay daha kullanabilirsiniz evet ama gidip direk imei attırmanızı tavsiye ederim her gün fiyatlar artıyor çünkü
Evet 2. sim girişinin IMEI'si farklı oluyor bildiğim kadarıyla, ayarlardan kontrol etmende yarar var veya hattı taktığında imei sorgularsın tuşlama ekranından
Teşekkürler değerli hocalarım bilgi için