• 16-04-2026, 16:35:48
    #1
    Merhaba, sizce bu kadar savaş ve güvensizlik ortamı varken altın,gümüş neden yükselmiyor? Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum en son gümüşü 170tl den almıştım 110a düşmüş yani o kadar anlamıyorum ama gene alasım var
  • 16-04-2026, 16:37:49
    #2
    ben ekonomistim
  • 16-04-2026, 16:38:01
    #3
    fed faiz artırınca faiz getirisi altın getirisinden yüksek oluyor insanlar parasını altından çekip faize yatırıyor bu sebeple altın ve gümüş vs emtialar düşüyor aynı zamanda petrol artınca da altın bozuyor devletler
  • 16-04-2026, 16:43:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tanıdığım bir ekonomist var ama neyse
  • 16-04-2026, 16:55:27
    #5
    Söylenene göre petrol çıkmadığı işin petrol zengini ülkeler altın satıp denge kurmaya çalışıyorlar. Petrolde altında Ortadoğuda malum. Biraz onların denge kurmaya çalışması
  • 16-04-2026, 17:54:40
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ekonomistim
    Yorumunuzu alalım o zaman hocam tam tersini yaparız
  • 16-04-2026, 17:57:15
    #7
    Gözlerimde ki ışıltıyı görüyor musunuz?