Merhaba, sizce bu kadar savaş ve güvensizlik ortamı varken altın,gümüş neden yükselmiyor? Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum en son gümüşü 170tl den almıştım 110a düşmüş yani o kadar anlamıyorum ama gene alasım var
fed faiz artırınca faiz getirisi altın getirisinden yüksek oluyor insanlar parasını altından çekip faize yatırıyor bu sebeple altın ve gümüş vs emtialar düşüyor aynı zamanda petrol artınca da altın bozuyor devletler
Söylenene göre petrol çıkmadığı işin petrol zengini ülkeler altın satıp denge kurmaya çalışıyorlar. Petrolde altında Ortadoğuda malum. Biraz onların denge kurmaya çalışması