Merhaba, sizce bu kadar savaş ve güvensizlik ortamı varken altın,gümüş neden yükselmiyor? Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum en son gümüşü 170tl den almıştım 110a düşmüş yani o kadar anlamıyorum ama gene alasım var