• 14-04-2026, 17:38:05
    #1
    Arkadaşlar selamlar,
    Kardeşim Ankara'da asker, hastalanmış, Gülhane'ye yatırdılar. 10 gün hastanede yatacak. Bugün 2.günü. Annem Kayseri'de ben İstanbul'dayım. Hastane refakatçi kabul etmiyor, normal ziyaretçiyi 5 dk kabul ediyor. Gidemedik yanına... İçimde hiç rahat değil. Bilmediği memleketin bir hastanesinde yapayalnız kalakaldı.

    Gülhane yakınlarında yaşayan varsa küçük bir vaktini ayırıp ziyaret edebilir mi ?

    Hem moral olur hem de biraz meyve, süt, yiyecek götürmesini rica edeceğim. Elbette ibanına alışverişin tutarını yollarım. Güçbela yattığı kata bağlanabildim, getir kuryesi filan kabul etmiyorlar, ziyaretçi ve getirdiklerini kabul ediyorlar.

    *Gidecek kişiye katını, oda numarasını, ad soyadını söylerim. Hayır duamı alır. 🙏🏻🌸
  • 14-04-2026, 17:52:16
    #2
    https://linker.page/aslan
    Geçmiş olsun. KONU UP
  • 14-04-2026, 17:53:32
    #3
    Allah yardımcınız olsun konu up
  • 14-04-2026, 17:54:02
    #4
    geçmiş olsun up
  • 14-04-2026, 17:55:35
    #5
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun up
    Kimse dönüş yapmadı. KONUM GÜNCEL
  • 14-04-2026, 17:55:41
    #6
    Geçmiş olsun. Telegram kullanmıyorum. Özel mesaj gönderemiyorum. Kardeşinizin isim soyismini ve hangi binada olduğunu yazma imkanınız var mıdır?
  • 14-04-2026, 18:03:12
    #7
    Selamlar 0541 406 10 44 wp den ulaşır mısınız
  • 14-04-2026, 18:03:32
    #8
    Gülhane de yabancılık çekmez telaşlanmayın, muhakkak aynı birlikten başka asker arkadaşları vardır yok ise bile tıbbi ekip onun arkadaşı gibi davranır gülhane candır. Asker adam hastahanede yalnız kaldığında üzülmez endişeye mahal yok
  • 14-04-2026, 18:09:46
    #9
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Telegram kullanmıyorum. Özel mesaj gönderemiyorum. Kardeşinizin isim soyismini ve hangi binada olduğunu yazma imkanınız var mıdır?
    nasıl iletişim kuracağım sizinle?