ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Telegram kullanmıyorum. Özel mesaj gönderemiyorum. Kardeşinizin isim soyismini ve hangi binada olduğunu yazma imkanınız var mıdır?
nasıl iletişim kuracağım sizinle?