Arkadaşlar selamlar,
Kardeşim Ankara'da asker, hastalanmış, Gülhane'ye yatırdılar. 10 gün hastanede yatacak. Bugün 2.günü. Annem Kayseri'de ben İstanbul'dayım. Hastane refakatçi kabul etmiyor, normal ziyaretçiyi 5 dk kabul ediyor. Gidemedik yanına... İçimde hiç rahat değil. Bilmediği memleketin bir hastanesinde yapayalnız kalakaldı.
Gülhane yakınlarında yaşayan varsa küçük bir vaktini ayırıp ziyaret edebilir mi ?
Hem moral olur hem de biraz meyve, süt, yiyecek götürmesini rica edeceğim. Elbette ibanına alışverişin tutarını yollarım. Güçbela yattığı kata bağlanabildim, getir kuryesi filan kabul etmiyorlar, ziyaretçi ve getirdiklerini kabul ediyorlar.
*Gidecek kişiye katını, oda numarasını, ad soyadını söylerim. Hayır duamı alır. 🙏🏻🌸