• 13-04-2026, 13:35:15
    #1
    merhaba

    shopier ile ödeme almanın sakıncaları nedir vergi konusunda bireysel hesaplarda ibana almadan ödeme alma mevzusu var mı?

    sorumu şöyle güncelliyorum mobil app gelirini almakmiçin açacağımız hesaba aynı şekilde shopier üzerinden abonelik ücreti alsak mesela appstore kendi üzerinden ödeme yapıyor webde de shopier üzerinden ödeme alsak aynı mevzu için problem olur mu?
    https://youtu.be/RkNz0QWS_5s?si=F6dLj6WKorW1V93h
    bu videoda olmaz deniyer 12. dk da
  • 13-04-2026, 13:46:46
    #2
    Konu sahibinin izniyle takip.
  • 13-04-2026, 13:47:01
    #3
    Shopier de satılan her ürün için satılan tutar kadar fatura kesmelisiniz. Fatura kestiğiniz sürece sorun yok. Artık tüm satışlar direk maliyeye bildiriliyor.
  • 13-04-2026, 13:48:21
    #4
    Yıllık belli bir gelirin üstüne çıkmadığınız sürece vergi ödeme zorunluluğu yok hocam
    Bir tane muhasebeci bulun ona sorun bu soruları herkes bir kafadan birşey söylüyor hatta yapabiliyorsanız şahıs şirketi açın çalıştığınız bir yerde varsa sigortanız yatıyorsa Bağ-Kur da ödemiyorsunuz
  • 13-04-2026, 13:48:44
    #5
    velmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shopier de satılan her ürün için satılan tutar kadar fatura kesmelisiniz. Fatura kestiğiniz sürece sorun yok. Artık tüm satışlar direk maliyeye bildiriliyor.
    esnaf vergi muafiyetinden yararlanabiliyor muyuz sopier ödemelerinde?
  • 13-04-2026, 13:50:36
    #6
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esnaf vergi muafiyetinden yararlanabiliyor muyuz sopier ödemelerinde?
    o olayın shopier ile alakası yok muhasebenin işi o işler.
  • 13-04-2026, 14:01:01
    #7
    sorumu şöyle güncelliyorum mobil app gelirini almakmiçin açacağımız hesaba aynı şekilde shopier üzerinden abonelik ücreti alsak mesela appstore kendi üzerinden ödeme yapıyor webde de shopier üzerinden ödeme alsak aynı mevzu için problem olur mu?
    https://youtu.be/RkNz0QWS_5s?si=F6dLj6WKorW1V93h
    bu videoda olmaz deniyer 12. dk da

    @velmut; @pale100;
  • 13-04-2026, 14:06:49
    #8
    Hocam yıllık geliriniz 1 asgrai ücreti geçiyorsa o işletmeyi açacaksınız kaçarınız yok.
  • 13-04-2026, 14:09:17
    #9
    velmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yıllık geliriniz 1 asgrai ücreti geçiyorsa o işletmeyi açacaksınız kaçarınız yok.
    hayır farklı birşey soruyorum ben doğrudan abonelik satışı için ödeme alacağım mobil geliştiriciler için aynı sosyal medya gibi hesap açıyosun oradan gelen gelir otomatik vergilendiriliyor aynı şekilde shopier uzerinden de o hesaba ödeme alınmasından bahsediyorum.