Hocam yıllık geliriniz 1 asgrai ücreti geçiyorsa o işletmeyi açacaksınız kaçarınız yok.
hayır farklı birşey soruyorum ben doğrudan abonelik satışı için ödeme alacağım mobil geliştiriciler için aynı sosyal medya gibi hesap açıyosun oradan gelen gelir otomatik vergilendiriliyor aynı şekilde shopier uzerinden de o hesaba ödeme alınmasından bahsediyorum.