Yıllık belli bir gelirin üstüne çıkmadığınız sürece vergi ödeme zorunluluğu yok hocam
Bir tane muhasebeci bulun ona sorun bu soruları herkes bir kafadan birşey söylüyor hatta yapabiliyorsanız şahıs şirketi açın çalıştığınız bir yerde varsa sigortanız yatıyorsa Bağ-Kur da ödemiyorsunuz