merhaba

shopier ile ödeme almanın sakıncaları nedir vergi konusunda bireysel hesaplarda ibana almadan ödeme alma mevzusu var mı?

sorumu şöyle güncelliyorum mobil app gelirini almakmiçin açacağımız hesaba aynı şekilde shopier üzerinden abonelik ücreti alsak mesela appstore kendi üzerinden ödeme yapıyor webde de shopier üzerinden ödeme alsak aynı mevzu için problem olur mu?
https://youtu.be/RkNz0QWS_5s?si=F6dLj6WKorW1V93h
bu videoda olmaz deniyer 12. dk da