• 10-04-2026, 14:22:59
    #1
    Merhaba, cihazı henüz yeni aldım 7500 mah batarya var ancak şarjı aşırı hızlı bitiyor. İlk gün bu normal mi? İki üç dakikada bir şarj gidiyor.

    İlk gün olduğu için mi bu şekilde?
  • 10-04-2026, 14:24:46
    #2
    normal degıl note 14 pro var bendede gunde 1 kere gece yatarken sarja takıyorum geceye kadar gıdıyor
  • 10-04-2026, 14:27:26
    #3
    MIUI sürümleri şarj konusunda gerçektende farkedebiliyor. Mevcut sürüm + cihaz modeliniz ile forumlarda biraz göz gezdirirseniz çözüme vs ulaşabilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 10-04-2026, 14:30:56
    #4
    Sıfır olduğu için kendine gelmesi 3-4 haftayı bulur. İlk etapta %80 e kadar doldurmanızı tavsiye ederim sonra %20 de tekrar doldurursanız batarya sağlığı için daha iyi
  • 10-04-2026, 14:31:49
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır olduğu için kendine gelmesi 3-4 haftayı bulur. İlk etapta %80 e kadar doldurmanızı tavsiye ederim sonra %20 de tekrar doldurursanız batarya sağlığı için daha iyi
    Çok teşekkürler hocam. Ekran görüntüsündeki andorid sisteminin 4 saatteki kullanımı normal mi sizce? 6 7dkda %1 gidiyor.
  • 10-04-2026, 14:36:04
    #6
    Mi 14 Ultra kullanıyorum ben de 1.5 sene oldu alalı daha yeni yeni batarya kötü olmaya başladı. Bir problem var gibi ama bilemedim.
  • 10-04-2026, 14:36:24
    #7
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler hocam. Ekran görüntüsündeki andorid sisteminin 4 saatteki kullanımı normal mi sizce? 6 7dkda %1 gidiyor.
    Değil ama daha çok güncelleme alır. Ayrıca dediğim gibi doldur boşalt yaptıkça cihaz kendine gelir. Çok sık telefon ürettikleri için bir modele doğru düzgün zaman ayırıp halletmeden diğerini piyasaya sürüyorlar. Xiaomi önceden böyle değildi bir çizgisi vardı. Ama rekabete katılmak için o da sapıttı.
  • 10-04-2026, 14:38:06
    #8
    Ekran 120 hz ise bataryayı çabuk tüketebilir sizin için sorun değilse 60hz de kullanın hocam bataryaya %25 e kadar etkisi olur
  • 10-04-2026, 14:40:42
    #9
    Platin üye
    Ne kadara nereden aldınız hocam?