Çok teşekkürler hocam. Ekran görüntüsündeki andorid sisteminin 4 saatteki kullanımı normal mi sizce? 6 7dkda %1 gidiyor.
Değil ama daha çok güncelleme alır. Ayrıca dediğim gibi doldur boşalt yaptıkça cihaz kendine gelir. Çok sık telefon ürettikleri için bir modele doğru düzgün zaman ayırıp halletmeden diğerini piyasaya sürüyorlar. Xiaomi önceden böyle değildi bir çizgisi vardı. Ama rekabete katılmak için o da sapıttı.