• 10-04-2026, 14:48:30
    #10
    Gold üye
    Bende de 14t proda eskiden 1 kere şarj etmem yeterliydi şuan 2ye çıktı. Sürümle alakalı bir problem var sanırım.
  • 10-04-2026, 16:01:44
    #11
    Son 24 saat gözüküyor burda 75 e bile inmemiş.
    Aktif kullanımda telefonu 3 gün şarja takmadığım oluyor.
    Benimki çin sürümü kendim türkçeleştirdim. güncel sürüm.
    sizinki peki hangi sürüm hocam global çıkmadı ama türkçeleştirmeniz farklı olmuş.
  • 10-04-2026, 16:04:30
    #12
    mamidino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 24 saat gözüküyor burda 75 e bile inmemiş.
    Aktif kullanımda telefonu 3 gün şarja takmadığım oluyor.
    Benimki çin sürümü kendim türkçeleştirdim. güncel sürüm.
    sizinki peki hangi sürüm hocam global çıkmadı ama türkçeleştirmeniz farklı olmuş.
    Hocam bu benim ilk günkü kullanım. Bu nedenle olmuş olabilir bu aşırı kullanım. Türkçeleştirme ben yapmadım TeknoMuaz'dan aldım telefonu. Ne kuruldu bilmiyorum içine.
  • 10-04-2026, 16:27:52
    #13
    Hocam ayarların en üst tarafının ss ini atarmısın peki telefoncular farklı modellerin romunu atıyormuş türkçe olsun diye
  • 10-04-2026, 16:32:58
    #14
    mamidino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayarların en üst tarafının ss ini atarmısın peki telefoncular farklı modellerin romunu atıyormuş türkçe olsun diye
    buyurun hocam
  • 10-04-2026, 16:36:40
    #15
    öğrendiğim bilgiye göre hocam 17 pro max in global rom olmadığı için farklı model rom atılıyor vs deniyor. 14t pro rom gibi misal. o sebeble istedim.
    senin cihaz ile benim cihaz arasında menüler farklı mesala