• 02-04-2026, 14:58:13
    #10
    bean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapatıp acmaya gerek oluyor mu otomatik mi geçiyor
    Otomatik geçiyor hesap kapanip aciliyor, ama sanırım güncelleme gelmiş, bende şimdi fark ettim geçiş yapınca son konuşma kayboluyor...
  • 02-04-2026, 16:29:42
    #11
    SentezReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik geçiyor hesap kapanip aciliyor, ama sanırım güncelleme gelmiş, bende şimdi fark ettim geçiş yapınca son konuşma kayboluyor...
    programı kapatıp acıyor mu yani hocam anlamadım
  • 02-04-2026, 18:16:42
    #12
    bean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    programı kapatıp acıyor mu yani hocam anlamadım
    Aynen hocam, ama normalde kapanip acilinca devam ediyordu artık etmiyor. Daha dün sorun yoktu.
  • 04-04-2026, 18:56:21
    #13
    SentezReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam, ama normalde kapanip acilinca devam ediyordu artık etmiyor. Daha dün sorun yoktu.
    düzeldi mi hocam denediniz mi