SentezReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik geçiyor hesap kapanip aciliyor, ama sanırım güncelleme gelmiş, bende şimdi fark ettim geçiş yapınca son konuşma kayboluyor...
programı kapatıp acıyor mu yani hocam anlamadım