bean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapatıp acmaya gerek oluyor mu otomatik mi geçiyor
Otomatik geçiyor hesap kapanip aciliyor, ama sanırım güncelleme gelmiş, bende şimdi fark ettim geçiş yapınca son konuşma kayboluyor...