Html ile yaptığım konu tasarımım :D :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Html ile yaptığım konu tasarımım :D :D
6
●
354
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Html ile yaptığım konu tasarımım :D :D
01-04-2026, 16:11:37
#1
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
https://www.r10.net/bot-program-sati...ciniz-com.html
Nasıl olmuş
01-04-2026, 16:14:15
#2
Harunn
Güzel olmuş hocam
01-04-2026, 16:16:52
#3
VolkanCapar
elinize sağlık, bilgisayardan yapılırken mobil unutuluyor.
r10a telefondan daha çok giriliyor bu sebeple yatay tasarımlar sıkıntı oluyor, naçizane tavsiye
01-04-2026, 16:19:24
#4
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
VolkanCapar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
elinize sağlık, bilgisayardan yapılırken mobil unutuluyor.
r10a telefondan daha çok giriliyor bu sebeple yatay tasarımlar sıkıntı oluyor, naçizane tavsiye
Hiç dikkat etmemiştim teşekkür ederim.
01-04-2026, 16:39:42
#5
WxTimer
Bir ajanstan fazlası
Çok şık olmuş renkler de güzel duruyor. Mobilde biraz boşluklar verilse daha güzel durur elinize sağlık
01-04-2026, 16:41:32
#6
İbrahimH
Çooook mükemmel hocam, html ben çalıştıradam nasıl çalışıyor?
Ayrıca bana da öğretsene
resim vb. işini
01-04-2026, 17:08:31
#7
fermayil
Hocam desteklenen uygulamalarin altinda like begen vs gibi görsellerde kayma var
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler