Konu
Html ile yaptığım konu tasarımım :D :D
01-04-2026, 16:16:52
#3
VolkanCapar
elinize sağlık, bilgisayardan yapılırken mobil unutuluyor.
r10a telefondan daha çok giriliyor bu sebeple yatay tasarımlar sıkıntı oluyor, naçizane tavsiye