Konu
Html ile yaptığım konu tasarımım :D :D
01-04-2026, 16:19:24
#4
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
VolkanCapar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
elinize sağlık, bilgisayardan yapılırken mobil unutuluyor.
r10a telefondan daha çok giriliyor bu sebeple yatay tasarımlar sıkıntı oluyor, naçizane tavsiye
Hiç dikkat etmemiştim teşekkür ederim.