• 01-04-2026, 11:47:55
    #1
    Merhaba, Antigraviy'e gemini destekli kullanım yapıyorum. Gemini şu kodu al terminale yapıştır diyor. Yapıştırınca entera basıyorum imleç aşağı iniyor fakat kod çalışmıyor ( görsel de var ) sanki word dosyasında entera basıp aşağı geçiyorum gibi oluyor ve bunu sürekli yaşıyorum. Bunun sebebi ve çözümü nedir?
  • 01-04-2026, 11:56:04
    #2
    hocam normal terminal kullanın. Arama kutusuna terminal yazıp ulaşabilirsiniz.
  • 01-04-2026, 11:58:19
    #3
    New terminal deyip kendin Maneel yazmayı dene,
    Bende de hata veriyor bazen
  • 01-04-2026, 11:59:28
    #4
    yucelcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    New terminal deyip kendin Maneel yazmayı dene,
    Bende de hata veriyor bazen
    new terminal dersem şimdiye kadar yaptıklarım boşa gitmez dime hocam
  • 01-04-2026, 12:04:26
    #5
    piyade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    new terminal dersem şimdiye kadar yaptıklarım boşa gitmez dime hocam
    Hayır gitmez, zaten öncekiler başka bir terminal de devam eder, ve isterseniz diğer terminalde geçiş yapabilirsiniz