Merhaba, Antigraviy'e gemini destekli kullanım yapıyorum. Gemini şu kodu al terminale yapıştır diyor. Yapıştırınca entera basıyorum imleç aşağı iniyor fakat kod çalışmıyor ( görsel de var ) sanki word dosyasında entera basıp aşağı geçiyorum gibi oluyor ve bunu sürekli yaşıyorum. Bunun sebebi ve çözümü nedir?