piyade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
new terminal dersem şimdiye kadar yaptıklarım boşa gitmez dime hocam
Hayır gitmez, zaten öncekiler başka bir terminal de devam eder, ve isterseniz diğer terminalde geçiş yapabilirsiniz