bilgisi olan dostlarım var mıdır
Bankadan ban yemek
10
●480
- 23-03-2026, 16:13:52Yaklaşık bir sene öncesinde masrafsız bankamız ve onun bağlı olduğu bankadan kripto işlemlerim için bayağı bir işlem yaptım (illegal herhangi bir durum yok ama fazla işlem mevcuttu yani kendi hesabıma gönderim yapıyordum sadece kiralama gibi bir durum yok) bundan dolayı benimle çalışmak istemediklerini belirtip mobil bankacılığa vs girişimi engellediler. Sormak istediğim soru acaba zamanla açılma şansı var mı yoksa ömür boyu perma ban mı yedim ben
bilgisi olan dostlarım var mıdır
- 23-03-2026, 16:22:51Aynı olay benim de basima geldi fabrikaya baslarsam ne olacak dedim. Bana dedikleri belge getirin açarız dedilerberkayakko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2026, 16:27:03Eğer illegal bir durum yoksa bankayı sadece para transferleri kullandığınız için arada bir harcama otomatik ödeme vs verseydiniz bişi demezlerdi muhtemelen
- 23-03-2026, 16:27:58İş yeriniz o bankayla çalışıyorsa MAAŞ hesabı olarak açma talebi bulundugunuzda açıyorlar (diye biliyorum )zeymedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
