Aynı olay benim de basima geldi fabrikaya baslarsam ne olacak dedim. Bana dedikleri belge getirin açarız dediler
Yaklaşık bir sene öncesinde masrafsız bankamız ve onun bağlı olduğu bankadan kripto işlemlerim için bayağı bir işlem yaptım (illegal herhangi bir durum yok ama fazla işlem mevcuttu yani kendi hesabıma gönderim yapıyordum sadece kiralama gibi bir durum yok) bundan dolayı benimle çalışmak istemediklerini belirtip mobil bankacılığa vs girişimi engellediler. Sormak istediğim soru acaba zamanla açılma şansı var mı yoksa ömür boyu perma ban mı yedim ben

bilgisi olan dostlarım var mıdır