• 23-03-2026, 16:42:26
    #10
    Gold üye
    Benimde harcama itirazı yaptığımı için herşeyi mi kapattılar.
  • 23-03-2026, 17:10:19
    #11
    remzikapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer illegal bir durum yoksa bankayı sadece para transferleri kullandığınız için arada bir harcama otomatik ödeme vs verseydiniz bişi demezlerdi muhtemelen
    yok hocam ya kendim de kamu bankası çalışanıyım zaten riske atmam öyle bir şeyi de kredi kartı bile kullanmıyordum o ban yediğim bankadan sıfır gelir kazandırıyordum resmen yani ondan sanırım