Yine Bir Bayram ve Yine Bitmek Bilmeyen Şanssızlığımız...
Arkadaşlar selamlar, gerçekten artık "coğrafya kaderdir" sözünün meteorolojik boyutuna inanmaya başladım. Haftalarca iş güç arasında boğulup tam şu bayram tatilinde iki gün güneş görürüz, eşle dostla dışarıda vakit geçiririz diye plan yapıyoruz; ama sonuç yine hüsran! Türkiye genelindeki bu gri gökyüzü, bitmek bilmeyen sağanak yağışlar ve o insanın içini daraltan kasvetli hava tam da bayramın ilk gününe denk gelmek zorunda mıydı? İstatistiksel olarak bu kadar düşük bir ihtimalin her tatil döneminde bizi bulması artık tesadüf olamaz gibi geliyor. İnsan ister istemez sorguluyor: Neden hep biz?
Sokaklar cıvıl cıvıl olacağına, herkes evlere kapanmış durumda; o bayram neşesinin yerini hırka ve battaniye moduna bırakması gerçekten büyük şanssızlık. Gökyüzü sanki tatil biter bitmez pırıl pırıl güneş açacakmış gibi bizi sınıyor. Planladığımız o güzelim açık hava kahvaltıları, sahil yürüyüşleri ve bayram ziyaretleri yağmur damlaları arasında heba olup gidiyor. Umarım tatilin kalan günlerinde bari bir nebze olsun güneş yüzünü gösterir de şu üzerimizdeki ölü toprağını atarız. Hepinize yine de tüm bu puslu havaya rağmen iyi bayramlar dilerim, ne diyelim; her şeye rağmen moralimizi bozmamaya çalışacağız...
Nedir Bu Şanssızlığımız?
12
●272
- 22-03-2026, 11:30:13Çok geçmiş olsun hocam. Büyük Dert gerçekten. Üzül üzül bi hal oldum şimdi. Ne yapsak bayramı sizin için yaz aylarına mı aldırsak tekrar.
- 22-03-2026, 11:51:33İyi bayramlar hocam. Sağlığınız yerinde olsun geri kalan herşey çözülür
- 22-03-2026, 12:30:50bu bayramda genç yaşlı hasta akrabaları vs ziyaret ettim. Biri amcamınoğlu halısahada kondisyon makinesi. 32 yaşında. ALS hastası oldu. İnanın kafasını kaldırıp o kasvetli gökyüzüne bakabilmek için dünyalarını verirdi.
Yanlış anlamayın. Her konuya şükretmek gerek diyenlerin %99u saçmalıyor olabilir ama bu konu %1de - 22-03-2026, 12:44:11Bu kadar bana hayran olduğunu bilmiyordum 😁SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2026, 12:47:40Senden birkaç tane daha var ve forumdaki herkesi ona hayran sanıyor. Bir süre sonra sahalara geri döner onunla iletişime geçmeni öneriyorum 😅Oguzmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle