Konu
Nedir Bu Şanssızlığımız?
22-03-2026, 12:10:17
#6
Rei
Yağmur olmasa en sevdiğim atmosfer çok keyif alıyorum tam benim yaradılışa uygun pesimist gothic, gta 4 gibi her yer mis gibi içim açılıyor.