Herkese iyi forumlar,
İstanbul'da evi kentsel dönüşüme girip destekten yararlanan ev sahibi ve kiracılar, işleyiş nasıl oluyor bilginiz var mı? İnternette her yerde farklı bir bilgi mevcut. İBB'nin 125 bin TL yardımı var diye biliyorum.
Kentsel dönüşümden para alanlar, acil
3
●108
- 08-03-2026, 20:15:15En az 1 yıldır ikamet ediyoruz, belediyeden kağıt geldi, yıkım kararı daha çıkmadı ama kiralık ev tuttuk bile.skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2026, 20:15:49Hocam selam, benimde kirada oturduğum ev kentsel dönüşüm sürecinde, yıkıldıktan sonra belediyeye talep ettiği evrakları götürüyorsunuz, sonrasında işleme alıyorlar. Ama o paranın yatması için sıraya alıyorlar ve 8-10 ay sürebiliyor alması. Ev sahibi isen bu parayı taksit taksit aylık 8-9 bin gibi taksitlerle ödüyorlar. Sen bulunduğun belediyeni ara, orda seni yönlendirip telefondan detaylı bilgi verirler, bana da belediye söyledi telefonda.