Kiracıya 125 bin veriyorlar. Şartlar en az 1 yıl ikamet olmasi lazım kentsele girecek olan binada. Ve bina yıkıldıktan sonra başvuru oluyor. Yıkım kararı çıkinca taşının ben öyle yaptım. İkameti almadım hala orqda görünüyor. Hanım ve çocuklar yeni evde görünüyor
En az 1 yıldır ikamet ediyoruz, belediyeden kağıt geldi, yıkım kararı daha çıkmadı ama kiralık ev tuttuk bile.